Urząd Gminy i Miasta w Miechowie ogłasza nabór do Zespołu Koordynującego ds. Budżetu Obywatelskiego dla miasta Miechowa.
Nabór prowadzony będzie w dwóch kategoriach:
1. Mieszkańcy, którzy ukończyli 15 rok życia – w liczbie 7 (w tym 2 mieszkańców w wieku 15-25 lat).
2. Przedstawiciele organizacji pozarządowych – 3 członków organizacji pozarządowych działających na terenie miasta Miechowa.
Zgłoszenia kandydatów będą przyjmowane od 6 do 11 lutego 2019 r. – do godz. 12:00 za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego, który należy złożyć na Dzienniku Podawczym Urzędu Gminy i Miasta w Miechowie lub przesłać wypełniony i podpisany skan drogą elektroniczną na adres mailowy: gmina@miechow.eu w temacie: „Nabór do zespołu koordynującego ds. BO”.
Formularz zgłoszeniowy dostępny jest w Wydziale Organizacyjnym i Kadr (pok. 151).
W przypadku większej ilości chętnych zostanie przeprowadzone publiczne losowanie w dniu 13 lutego 2019 r. o godz. 9.00 w sali konferencyjnej nr 251 UGiM w Miechowie o godz. 13.00 i ogłoszenie składu Zespołu Koordynującego.
Zespół Koordynujący w szczególności:
- uczestniczy w planowaniu i prowadzeniu akcji informacyjnej dotyczącej budżetu obywatelskiego na terenie miasta Miechów,
- uczestniczy w weryfikacji głosów mieszkańców oddanych do urn,
- uczestniczy w ewaluacji procesu wdrażania budżetu obywatelskiego i ewentualnie proponuje zmiany w przyszłorocznej procedurze,
- zatwierdza listę zadań dopuszczonych do głosowania.
Członkowie Zespołu Koordynującego wykonują swoje prace na rzecz Zespołu nieodpłatnie.
Serdecznie zapraszamy wszystkich chętnych do zgłaszania swoich kandydatur.
Więcej informacji na stronie: (oraz na stronie internetowej https://miechow.budzet-obywatelski.org)
Formularz zgłoszeniowy dla mieszkańca – pobierz
Formularz zgłoszeniowy dla organizacji pozarządowej – pobierz