Osoby, które złożyły wniosek w Urzędzie Gminy i Miasta w Miechowie na preferencyjny zakup paliwa stałego zostaną poinformowane telefonicznie o terminie zgłoszenia się do urzędu, konieczności dokonania płatności oraz terminie odbioru węgla.
Koszt jednej tony węgla, bez względu na jego rodzaj, w ramach preferencyjnego zakupu paliwa stałego w Gminie Miechów wynosi 1950,00 zł brutto.
Płatności można dokonać:
- gotówką w kasie Urzędu Gminy i Miasta w Miechowie:
poniedziałek 08:15-14:50, wtorek – piątek 07:15-14:00
- kartą płatniczą w kasie urzędu
- przelewem bankowym na numer rachunku Urzędu Gminy i Miasta w Miechowie
81 8591 0007 0200 0713 8080 0162 z adnotacją: Zakup węgla oraz podając imię, nazwisko i adres Wnioskodawcy. W przypadku płatności przelewem bankowym możliwość wystawienia faktury nastąpi po faktycznym wpłynięciu środków na rachunek Urzędu, tj. ok. po upływie dwóch dni roboczych.
Po dokonaniu płatności (wpływie wpłaty, w przypadku dokonania płatności przelewem bankowym) Wnioskodawca otrzyma fakturę za zakup węgla – pokój nr 208 na II piętrze budynku Urzędu Miasta. Zostanie także poinformowany o odbiorze zakupionego węgla ze wskazanego składu opałowego.
Na terenie gminy usługę składowania i wydawania węgla świadczą następujące składy opałowe:
- H.U. „GREGOR” Grzegorz Studnicki, Szczepanowice 71, 32-200 Miechów
- H.U. „BARTEX” Marcin Dróżdż, ul. Racławicka 101, 32-200 Miechów
- H.U. MAXI – CAR Wojciech Zegan, Poradów 41, 32-200 Miechów
- Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska, Plac Kościuszki 7, 32-200 Miechów, skład węgla znajduje się pod adresem ul. Kolejowa 31
- Ireneusz Ziętara Skład Materiałów Budowlanych i Opału, ul. Szewska 69, 32-200 Miechów
Wnioskodawca możne odebrać opał samodzielnie (własnym środkiem transportu), bądź na warunkach uzgodnionych z przedstawicielem składu opałowego.